دیابتی بیمار نفروپاتی: آیا جایگزین به دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابتی بیمار نفروپاتی: آیا جایگزین به دیالیز وجود دارد

برای یک دوره طولانی که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی فقط یک انتخاب برای درمان این بیماری، آن را دیالیز است. با توجه به عوارض جانبی دیالیز که بیشتر و بیشتر بیماران آرزو وجود دارد یک راه جدید برای بیماری های کلیوی است.
چیزی در مورد دیالیز
دیالیز نیز مصنوعی به نام که به معنی آن استفاده می شود برای جایگزین کلیه واقعی در برخی از زمینه ها. این کمک می کند برای از بین بردن برخی از سموم و مواد زائد از بدن انسان برای کاهش علائم به دلیل بیماری کلیوی. اما آن را نشانی از عملکرد نفروپاتی دیابتی درمان از ریشه آن را ندارد. اگر دیالیز می خواهید به بازی در نقش کلیه مصنوعی که بدان معناست که کلیه واقعی نمی تواند به خودی خود کار در همه. هر چه پرات خوب از کلیه خواهد شد بیش از حد آسیب دیده است. بنابراین بسیاری از عوارض جانبی و مشکلات وجود دارد.
آیا جایگزینی برای دیالیز وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مشخصه اصلی بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang که با استفاده از طب سنتی چینی به عنوان پایه برای درمان انواع بیماری ها کلیه از ریشه است. طب چینی دارای عوارض جانبی چون هر دو از آنها از طبیعت می آیند. بزرگترین تابع است برای تنظیم سیستم غدد درون ریز و بهبود طیف گردش خون بدن. تنها زمانی که کلیه رسیدن به یک تعادل خوب و جریان خون به اندازه کافی از طریق آن، کلیه از آسیب بازیابی و بهبود عملکرد کلیه در پایان. در نتیجه بیماری های دور از کلیه جلوگیری و کمک به بیماران برای خلاص شدن از دیالیز.
اگر شما می خواهید برای کنترل نفروپاتی دیابتی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: